اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

فیلم| کنلگ‌زنی شهرک شهید سلیمانی با حضور وزیر راه در قم

عملیات اجرایی ساخت پنج هزار و 300 واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، با کلنگ‌زنی وزیر راه و شهرسازی در استان قم آغاز شد.

فیلم| کنلگ‌زنی شهرک شهید سلیمانی با حضور وزیر راه در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی امروز همراه با رئیس جمهور و برخی از اعضای هیأت دولت به استان قم سفر کرده است.

آغاز عملیات اجرایی ساخت پنج هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی در قالب طرح نهضت ملی مسکن به‌عنوان یکی برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز دنبال شد.

قاسمی در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرک شهید سلیمانی برای اجرای عملیات ساختمانی آماده و زیرساخت‌های مورد نیاز فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: پنج هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در یک سال و نیم تا دو سال آینده ساخته خواهد شد که این هدیه‌ای از دولت برای مردم قم به‌عنوان بخشی از نهضت ملی مسکن خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در نهضت ملی مسکن علاوه بر اینکه ضمن رایگان به مردم قم اختصاص می‌یابد، برای هر واحد مسکونی ۴۰۰ میلیون تومان وام درنظر گرفته و خدمات روبنایی همانند مدرسه و غیره نیز به همت دولت ایجاد می‌شود.

 

انتهای پیام/۷۸۰۲۳/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول